top of page

დაბრუნების პილიტიკა

საქონლის დაბრუნება სათანადო ხარისხის საქონლის დაბრუნება ხდება მიტანიდან არაუგვიანეს მეორე დღისა.

არასათანადო ხარისხის საქონლის დაბრუნება. არასათანადო ხარისხის პროდუქტი ნიშნავს პროდუქტს, რომელიც არ აკმაყოფილებს რეგულაციებში და ნორმატიულ დოკუმენტებში ამ კატეგორიის პროდუქციის მიმართ დადგენილ მოთხოვნებს, ან არღვევს მომხმარებელთან დადებული ხელშეკრულების პირობებს.


არასათანადო ხარისხის პროდუქტის დაბრუნების შემთხვევაში, მყიდველს დაუბრუნდება პროდუქტის ღირებულება, მიწოდებისა და დაბრუნების  საფასური.


პროდუქტის დასაბრუნებლად, ან  პროდუქტის ხარისხთან მიმართებაში წარმოქმნილი პრეტენზიის შემთხვევაში,
აუცილებელია:

-გამოიგზავნოს შეტყობინება ელექტრონულ მისამართზე: oshergeorgia@mail.com
-თემაში მივუთითოთ "დაბრუნება/Return"
-წერილის ტექსტში აუცილებლად მიუთითოთ სახელი და გვარი (როგორც შეკვეთაში იყო მითითებული), ასევე, დასაბრუნებელი საქონლის დასახელება, დეფექტის დაწვრილებითი აღწერა ან დაბრუნების სხვა  მიზეზი.
-პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტის ასლი.
-პროდუქტის შესყიდვის დამადასტურებელი სასაქონლო  ან სალაროს ქვითარი (ჩეკი), რომელიც გადახდის შემდეგ გადმოგეგზავნათ.

განცხადების მიღების შემდეგ ჩვენი თანამშრომელი  დაგიკავშირდებათ ერთ სამუშაო დღეში, და შეგითანხმდებათ პროდუქტის დაბრუნების თარიღზე.
პროდუქტის დაბრუნების შემდეგ დაგიბრუნდებათ საქონლის სრული ღირებულება. დაბრუნებული პროდუქტის ვარგისიანობის შემთხვევაში მოტანისა და დაბრუნების ხარჯების  არ ანაზღაურდება.
პროდუქტის უხარისხობის გამო დაბრუნების შემთხვევაში აგინაზღაურდებათ მიტანისა და დაბრუნების ხარჯებიც.

გთხოვთ გაითვალისწინოთ, თქვენს მიერ გახსნილი და გაფუჭებული პროდუქტის უკან დაბრუნება,  არ შეიძლება!

bottom of page